SAKARYA / ADAPAZARI - Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

May

MEB Din Öğretimi GENEL müdürlüğü tarafından düzenlenen, Sakarya İl Mili Eğitim Müdürlüğü ev sahipliğinde Okulumuz Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi koordinesinde gerçekleşen Hutbe okuma 9.Bölge Finalinde Okulumuz öğrencisi Hafız EMİRCAN POLAT, BÖLGE BİRİNCİSİ olarak, 9-Haziran 2023 tarihinde AYASOFYA CAMİİNDE yapılacak olan TÜRKİYE FİNALİNDE yarışmaya hak kazanmıştır.

İl Milli Eğitim Müdürlüğümüz ev sahipliğinde, Okulumuz Koordinatörlüğünde Sakarya Üniversitesi Kampüs Camiinde gerçekleştirdiğimiz yarışmaya Sakarya, Bursa, Kocaeli, Çanakkale, Tekirdağ, Edirne, Kırklareli Yalova, Düzce illerimizden 11 il birincisi katıldı. Sabah saat 09.30 da Okulumuz öğrencisi Hafız Muhammed Raşit Çetin’in Kur’anı Kerim tilaveti ile başladı. Saat 10.00 da yarışmacı öğrencilerin Hutbelerini okumasıyla devam eden program, Saat 12. 30 da sona erdi. Yarışmada Seçici Kurul Başkanlığını Sakarya İl Müftümüz Sayın Mehmet Aşık, üyelikleri ise Sakarya İl Müftü Yardımcımız Sayın Caner Akdemir, Serdivan Müftümüz Sayın Abdülsamet Erkul, SAÜ İlahiyat Fakültesi Öğretim Görevlileri Sayın Musa Öziş, Sayın İlyas Şanlı Hocalarımız yaptı. Yarışma sonunda

Birinci olan okulumuz öğrencisi Emircan Polat’a ödülünü MEB Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Daire Başkanı Sayın Oğuzhan Özkan hocamız verdi. Birinci olan öğrencimiz Cuma Namazını kıldırdı, Cuma hutbesini okudu.

Öğrencimiz Emircan Polat’ı bu büyük başarısından dolayı tebrik ediyoruz. Öğrencimizin bu başarısında emeği olan, okul yönetimimize, Danışman Öretmeni Sayın Ahmet Bulut, Meslek Dersleri öğretmenlerimiz Sayın Yüksel Sancak, Sayın Ali Kayalı, Sayın İrfan Aydemir Sayın Ali Yaşar, Sayın Osman Mutluer, Sayın Yakup Çukur, Sayın Safiye Aslan, Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerimiz Sayın Yunus Emre Sulga, Sayın Turhan Kotan Hocalarımıza ve diğer öğretmenlerimize çok teşekkür ediyoruz. Öğrencimizin yetişmesinde çok emeği olan, babası Murat Polat hocamıza çok teşekkür ediyoruz.

Tabii ki Emircan Polat bu günlere çok kolay ve tek başına gelmedi. İl içinde ve il dışında, Birçok üst seviyede Camilerde hutbe okudu Cuma Namazı kıldırdı. Dolayısıyla Çok değerli İl Müftülerimize, ilçe Müftülerimiz, çok değerli Cami imam ve müezzin hocalarımıza çok teşekkür ediyoruz.

Öncelikle Bizlere böyle ulvi bir Program da koordinatör okul olma şerefini bahşeden ve maddi, manevi, her türlü desteği veren Din Öğretimi Genel Müdürümüz Sayı Mehmet Nezir Gül’e  Daire Başkanlarımız Sayın Oğuzhan Özkan, Sayın İhsan Erkul, Sayın Abdülhalik Baş, Sayın Uğur Tecir  Başkanlarımıza  çok teşekkür ediyoruz.

Yarışmanın çok öncesinden itibaren yarışma sonuna kadar her daim bizimle beraber olan il Milli Eğitim Müdür Yardımcımız Sayın Yakup Kalaycı Hocamıza çok teşekkür ediyoruz.

Yarışma boyunca işleri çok zor olan, adeta kılı kırk yaran çok değerli hocalarımız seçici Kurul Başkanımız ve  seçici Kurul Üyelerimize çok teşekkür ediyoruz.

Yine bu yarışmanın gerçekleşmesinde maddi ve manevi desteğini esirgemeyen,

Sakarya Valimiz Sayın Çetin Oktay Kaldırım’a,

Sakarya İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Ebubekir Sıddık Savaşçı’ya,

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ekrem Yüce’ye,

Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcımız Sayın Ziya Cevherli’ye,

Sakarya İl Müftümüz Sayın Mehmet Aşık Hocamıza,

Adapazarı Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Çoşku Bakırtaş’a,

Adapazarı Belediye Başkanımız Sayın Mutlu Işıksu’ya , Başkan Yardımcımız Sayın Hilmi Kızılcık’a

Erenler Belediye Başkanımız Sayın Fevzi Kılıç’a

Geyve Belediye Başkanımı Sayın Metin Atalay’a

Serdivan Müftümüz Sayın Abdülsamet Erkul hocamıza,

Erenler Müftümüz Sayın Ahmet Koç hocamıza,

Geyve Müftümüz Sayın Murat Okuyar hocamıza,

Ferizli Müftümüz Sayın Bedri Sina Yazıcı hocamıza,

Sapanca Müftümüz Sayın Yavuz Koçak Hocamıza çok teşekkür ediyoruz.

SAĞÜ ilahiyat Fakültesi Dekanı Sayın Ahmet BOSTANCI hocamıza,

Okul Aile Birliği Başkanımız İbrahim Akkurt ve Yönetim kurulu üyelerine çok teşekkür ediyoruz.

Ensar Vakfı Sakarya şube Başkanı Sayın Muzaffer Gül’e, Onursal Başkanımız Sayın Mustafa Ergün’e çok teşekkür ediyoruz.

Ayrıca bu yarışma öncesinde ve  anında her daim bizimle koşuşturan Emekli öğretmenlerimiz Sayın Sefer Özpilavcı, Sayın, Musa Aygın, Sayın Ekrem Balkış, Sayın İbrahim Birol Ergün Hocalarımıza çok teşekkür ediyoruz.

Yine desteklerini esirgemeyen iş insanı okulumuz mezunu değerli kardeşimize çok teşekkür ediyoruz.

Yine maddi desteğini esirgemeyen tüm dostlarımıza, iş insanlarımıza çok teşekkür ediyoruz

Bizlere Mükemmel ev sahipliği yapan Serdivan Müftülüğü Kampüs Camii İmam Hatipleri Sayın Erol Demir, Sayın Sadık Kurtuluş, Kampüs Camii Müezzinleri Sayın Murat Ak, Sayın Fatih Akın Hocalarımıza çok teşekkür ediyoruz.

Tabii ki böyle bir organizasyonun çok başarılı geçmesinin karamanları vardır.

Başta Müdür Başyardımcımız  Sayın Ramazan Ünlü, yönetici kardeşlerimiz özellikle çok mükemmel bir organize ve sunuculuk yapan Sayın Yılmaz Ersoy’a, okul ve pansiyon işlerini yürüten Sayın Hüseyin Keskin’e Sayın Erkan Bağcı’ ya çok teşekkür ediyoruz. Öğrencilerimizi sevk ve idare eden Sayın Yüksel Sancak, yarışma Öncesinde anında ve sonunda misafir ekiplerimize mihmandarlık yapan  Ali Kayalı, İrfan Aydemir, Ali Yaşar, Yunus Emre Sulga, Yusuf Turhan, Ramazan Sarsık, Yakup Çukur, Yasin Çakır çakır kocalarımıza, Teknik ekipte görev yapan Osman Mutluer, Turhan Kotan, Murat Özcan Hocalarımıza çok teşekkür ediyoruz. Yine yarışma öncesinde ve anında her türlü desteği veren memurumuz Sayın Zübeyde Solakumur, Yardımcı Personellerimiz Bahri Karakuş, Sedat Yıldırım ve diğerlerine, Aşçı ve Aşçı Yardımcılarımıza çok teşekkür ediyoruz. Yine programda görev alan öğrencilerimize çok teşekkür ediyoruz.

Kısacası burada ismini sayamadığım katkı veren birçok dostumuza ve dualarında bizleri unutmayan herkese çok teşekkür ediyoruz. Programımıza teşrif edip Kampüs Camiini dolduran çok değerli dostlarımıza çok teşekkür ediyoruz.

May

Kur'an-ı Kerim okuma salonumuzu U biçiminde düzenledik.

Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Hafızlık Proje Okulu olarak bizi biz yapan değerlerimizi unutmuyoruz.

Öğretmen ve Eğitim Yöneticileri Faaliyet Alanı kapsamında okulumuz emekli meslek dersleri öğretmeni Sayın Sefer Özpilavcı hocamızı VEFA GÜNLERİ’nde öğretmenlerimizle buluşturduk. Sefer hocamız öğretmenliğin ideal yönlerini anlatarak geçmişten günümüze hatıralarla eğitim öğretim sürecini anlattı. Eğitimde önemli olanın öğrencinin gönlüne girmek olduğunu vurgulayan hocamız, Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesinin bunu başaran okulların zirvesinde olduğunu söyledi. Saygıdeğer hocamız  “Bizim mesleğin emekliliği olmaz.” diyerek bu davaya hizmetin ulviyetine vurgu yaptı. Vefa günleri sohbetimiz, günün anısına Okul Müdürümüz Sayın Mustafa BULUT’un Hocamıza plaket takdimi ile sona erdi. Biz de değerli hocamıza bize her daim verdiği destek yaptığı hizmetler için şükranlarımızı sunuyoruz.

May

Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Hafızlık Proje Okulu meslek dersleri öğretmeni hafız İrfan AYDEMİR tarafından öğrencilerimize Kur'an'ın ana konuları ve muhtevasına yönelik sohbet programı gerçekleştirildi

“Mesleğinde 1 Gün” etkinliği kapsamında okul Rehber öğretmenimiz Yasin Çakır öğrencilerimizle buluştu. Rehber öğretmenlik mesleği hakkında bilgilendirme yaptı.

Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Hafızlık Proje Okulu olarak, Diyanet İşleri Başkanlığımızın Gençlik haftası münasebetiyle, “ Bu gün bütün Camilerde Mihrap ve Minberde Gençler Var” programı gereği bu cuma üç farklı ekiple, üç farklı camide; Ankara Çankaya Müftülüğü’ne bağlı Ahmet Hamdi Akseki, Kocatepe, Maltepe Camilerinde cuma namazı mesleki faaliyetleri  gerçekleştirdik. Öğrencilerimiz Cuma namazı kıldırdılar, hutbe irad ettiler, müezzinlik yaptılar, cuma salası, öğle ezanı okudular. Elhamdulillah gittiğimiz her camide olduğu gibi bu üç camimizde de cemaatimizin büyük bir teveccühü ile karşılaştık. Namaz sonunda cami cemaatleri öğrencilerimizi tek tek tebrik ederek teşekkür ettiler.

Görev alan hocalarımız ve öğrencilerimiz:

BİRİNCİ GURUP: AHMET HAMDİ AKSEKİ  CAMİİ

Koordinatör ve sorumlu öğretmen: Yüksel Sancak(meslek dersleri öğretmenleri)

İmam: Hafız Salih Abdüssamed Özer (öğrenci)

Hatip: Hafız Emircan Polat (öğrenci)

Müezzin: Hafız Enes Gidici (öğrenci)

Müezzin: Hafız Ahmet Faruk Elmacı (öğrenci)

Müezzin: Hafız Ömer Faruk Canbazlar (öğrenci)

—————————————————————

İKİNCİ GURUP: OCATEPE CAMİİ CAMİİ

Koordinatör ve sorumlu Öğretmen: Yüksel Sancak,  (Meslek Dersleri Öğretmeni)

İmam: Hafız Berzah Atabek(öğrenci)

Hatip: Hafız Furkan Esat  Çalışkan

Müezzin: Hafız Ahmet Furkan Yıldız (öğrenci)

Müezzin: Hafız M. Raşit Çetin (öğrenci)

——————————————————————

ÜÇÜNCÜ GURUP: MALTEPE CAMİİ

Koordinatör ve Sorumlu öğretmen Yüksel Sancak (Meslek Dersleri Öğretmeni)

İmam: Hafız M. Ensar Kahraman (Öğrenci)

Hatip: Hafız Beytullah Bilgiç

Müezzin: Hafız M.Fatih Kuzu (öğrenci)

Müezzin: Hafız Yavuz Dulkadiroğlu (öğrenci)

Müezzin: Hafız Mahmut ismailoğlu (öğrenci)

Görev ifa eden öğretmen ve öğrencilerimizi tebrik ediyoruz. Öğrencilerimizi yetiştiren bu tür faaliyetlere hazırlayan öğretmenlerimize ve yöneticilerimize teşekkür ediyoruz. Öğrencilerimizin yetişmesinde emeği olan anne babalarına çok teşekkür ediyoruz.

Öncelikle bizlere her türlü faaliyetlerimizde sonsuz destek veren ve her daim yanımızda olan her konuda izin veren İl Sakarya İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Ebubekir Sıddık Savaşcı hocamıza şükranlarımızı arz ediyoruz. İlçe Adapazarı İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Coşkun Bakirtaş Hocamıza çok teşekkür ediyoruz.

Bizlere bugün Ankara’mızın üç büyük camiinde bu imkânı sağlayan Diyanet İşleri Başkanımız (okulumuz mezunu) Sayın Prof. Dr. Ali Erbaş Hocamıza çok teşekkür ediyoruz. Yine bizlere bu imkânı sağlayan gönül dostumuz, gönül İnsanı bizlere mükemmel ilgi alaka gösteren, gün boyu her daim bizimle beraber olan Diyanet İşleri Başkanlığı Daire Başkanı Sayın Hamit Albayrak Hocamıza çok teşekkür ediyoruz. Yine Diyanet İşleri Başkanlığı Daire Başkanları, Sayın Zeynel Abidin Akduman, Sayın İdris Yavuzyiğit, Sayın Cemalettin Gezgiç hocalarımıza çok teşekkür ediyoruz. Diyanet İşleri Başkanlığı Özel Kalem Müdürü Sayın Hasan Dağlar hocamıza çok teşekkür ediyoruz. Ankara İl Müftümüz Sayın Hasan Çınar hocamıza çok teşekkür ediyoruz. Gün boyu bizimle beraber olan namaz sonu yemekte de bizimle beraber olan Ankara Çankaya Kaymakamı Sayın Murat Duru’ ya çok teşekkür ediyoruz. Tabiiki bu üç büyük Camide vazife yapmamızda en büyük katkısı olan ve gün boyu bizimle beraber olan tüm ekibimize yemek ikram eden, Ankara Çankaya Müftüsü Sayın Mustafa Baytar hocamıza hocamıza çok teşekkür ediyoruz. Yine gün boyu bizimle beraber olan ilgi alakayı en üst seviyede gösteren Ankara Çankaya Müftülüğü Şube Müdürlerimiz Sayın Dr. Şafak Çatal, Sayın Hamza Özkan hocalarımıza, Çankaya Müftülüğü Din hizmetleri uzmanı Sayın Dr. Abdullah Servet Yılmaz Hocamıza çok teşekkür ediyoruz. Mükemmel ev sahipliği için Ahmet Hamdi Akseki Camii İmam Hatipleri Sayın Sayın Mansur Sağır, Sayın Ahmet Demir hocalarımıza, Ahmet Hamdi Akseki Camii müezzinleri Sayın  Yakup Çabuk, Sayın Mustafa Çiçek hocalarımıza, Kocatepe Camii İmam Hatipleri Sayın Mehmet Atıcı, Sayın Yahya Çelik hocalarımıza, Kocatepe Camii müezzinleri sayın İbrahim Çakıllı, Sayın Mustafa Biliz hocalarımıza, Maltepe Camii İmam Hatibi Sayın İrfan Orhan hocamıza, Maltepe Camii Müezzini Ender Acar hocamıza çok teşekkür ediyoruz.

Tabii ki bu faaliyetlerin gerçekleşmesinde her zaman bize sonsuz destek veren ulaşım imkanı sağlayan, Adapazarı Belediye Başkanımız Sayın Mutlu Işıksu’ya Adapazarı Belediye Başkan Yardımcımız Sayın Hilmi Kızılcık beye çok teşekkür ediyoruz. Bizlerin bu vazifeleri yaparken kaptan şoförlümüzü yapan tüm gençlerimizin çok sevdiği, Ali Akduman abimize çok teşekkür ediyoruz. Ayrıca bizlere mükemmel ev sahipliği yapan ismini sayamadığım bir çok dostumuza çok teşekkür ediyoruz. Ayrıca bizleri bağırlarına basan Ankara’daki  bu üç camimizin Cemaatimize çok teşekkür ediyoruz.

May

Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Hafızlık Proje Okulu olarak, MEB Din Öğretimi Genel Müdürlüğü #vaktikuşanmak projesi kapsamında 10. Sınıf öğrencilerimize yönelik Siyer yarışmasının finalini yaptık. Yarışmanın yapılmasında emeği geçen öğretmen arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Yarışmada yarışan 5 şubemizin öğrencilerini ve yarışmada dereceye giren şubelerimizi tebrik ediyoruz.

Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu TEKNOFEST EKİBİMİZ 26-Nisan-01-Mayıs Tarihleri arasında istanbul Atatürk Havalimanında yapılan TÜRKİYE TEKNOFEST FİNALLERİNE katılan TEKNOFEST EKİBİMİZ “Turizim Teknolojileri alanında 90 000 proje arasında büyük bir başarıya imza atarak TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ olduk. Allah’a hamdolsun. Okul olarak üç yıldan beri TEKNOFEST yarışmalarına katılıyoruz. Üç yılda da hep şampiyonlar  ligindeyiz. 2021 de TÜRKİYE BİRİNCİSİ, 2022 de EN İYİ SUNUM BİRİNCİSİ, 2023 TÜRKİYE ÜÇÜCÜSÜ. Bu dereceler inanın çok önemli. Hiç bir zaman dışarıdan teknik ve ekonomik destek almadık. Tamamıyla öğrencilerimizin ve danışman öğretmenimiz Ayhan beyin eserleri. Bizde okul yönetimi olarak ekonomik, sosyal, moral ve altyapıyı sağlamak şeklinde  destek olmaya çalıştık. İnandık, hayal ettik, hedef koyduk, çok çalıştık ve de Allah’ın izni ile başardık. Şu zannedilmesin ki bu çalışmalar son derece donanımlı ve lüks laboratuvar ve teçhizatlı atölyeler de yapılıyor. Bunların hiçbiri yok. Sadece 5 metrekare etrafı perdelerle çevrili ufacık bir mekanda yapılıyor. Şaşırdınız değilmi. Ama biz şaşırmıyoruz, alıştık. Azim samimiyet ve gayret. Bazen hüzünlendik, bazen üzüldük ama hep kenetlendik. Peygamber Efendimizin (SAV) MEKKE DÖNEMİ gibi. Niyetimiz halis olunca, Allah cc tüm alanlarda hayallerimizin ötesini nasip ediyor.

Öncelikle bu büyük başarı için sınırlı imkanlarla gece gündüz fedakar bir şekilde çalışan

Öğrencilerimiz:

Muhammet Ali İpek

Mustafa Talha Sözer

Yusuf Rençber

Kayra Kurt

Ahmet Tuğra Yağız

Danışman hocamız, İngilizce öğretmenimiz Sayın Ayhan YAĞIZ’ı tebriklerin en güzeli ile tebrik ediyoruz ve çok teşekkür ediyoruz.

Bu konuda tüm imkanları seferber eden Okul yönetimimize çok teşekkür ediyoruz. Öğrencilerimize her konuda destek olan Öğretmen arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyoruz.

Tabiiki Tüm faaliyetlerimize sonsuz destek veren, Din Öğretimi Genel Müdürümüz Sayın Mehmet Nezir Gül’e, Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Daire Başkanlarımız Sayın Uğur Tecir’e, Sayın Oğuzhan Özkan’a, Sayın İhsan Erkul’a, Sayın Abdülhalik Baş’a şükranlarımızı arz ediyoruz. Yine desteklerini esirgemeyen İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Ebubekir Sıddık Savaşçı’ya, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcılarımız Sayın Yakup Kalaycı’ya, Sayın Ozan Özkaya’ya, Sayın Ahmet Duran Yüce’ye, Adapazarı Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Coşkun Bakırtaş’a çok teşekkür ediyoruz. Tabii ki bir özel teşekkür de Din Öğretimi Genel Müdürlüğü AR-GE birimine. Bu birimde görev yapan çok değerli hocalarımıza. Allah hepsinden razı olsun. Tabii ki bu gençlerimizin yetişmesinde çok emeği olan anne babalarına çok teşekkür ediyoruz. Dualarında bizleri unutmayan gönül dostlarımıza çok teşekkür ediyoruz.

May

MEB Din Öğretimi Genel Müdürü Sayın Mehmet Nezir Gül, Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen, çekimleri TRT tarafından yapılan ve Ramazan ayında yayınlanan Mukabele programına davet edilip,  çok başarılı okuyuşları dolayısıyla öğrencilerimiz HAFIZ  MUHAMMED RAŞİT ÇETİN, HAFIZ AHMET FURKAN YILDIZ, danışman öğretmenleri meslek dersleri öğretmenlerimiz Sayın İrfan Aydemir, Sayın Ahmet Bulut’u Plaketle ödüllendirildi. Sayın Genel Müdürümüze Şükranlarımızı arz ediyoruz. Öğrencilerimizi ve danışman öğretmenlerimizi tebrik ediyoruz. Tabii ki ismini zikrettiğimiz öğretmenlerimiz diğer öğretmenlerimizi temsilen Ankara da idiler. Dolayısıyla öğrencilerimizin bu başarılı performansında çok büyük emeği olan başta Ali Kayalı ve Yüksel Sancak hocalarımız olmak üzere tüm hocalarımıza, öğrencilerimizin yetişmesinde emeği olan hafızlık hocalarına ve ortaokul ve ilkokul hocalarına ve yöneticilerine, çok değerli anne ve babalarına çok teşekkür ediyoruz.

#Millieğitimbakanlığı

#dinöğretimigenelmüdürlüğü

#Sakaryavaliliği

#sakaryamillieğitimmüdürlüğü

#adapazarımillieğitimmüdürlüğü

May

Okul Müdürümüz Sayın Mustafa Bulut, Okul aile birliği başkan yardımcımız Sayın Murat Kıroğlu ile beraber İstanbul Atatürk Havalimanı TEKNOFEST Türkiye Finalinde Okulumuz Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu standımızı ziyaret ettiler. Ziyaret Sonrası Okul Müdürümüz şu ifadeleri kıllandı. “ Danışman Öğretmenimiz Ayhan Yağiz ve proje öğrencilerimizin başarı, azim ve heyecanına bir kez daha şahit olduk. Teşekkürler Ayhan Yağız hocam, teşekkürler alnı öpülesi gençler, teşekkürler Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi Ailesi.”

#teknofest2023

@sakaryailmilliegitimmudurlugu

@Adapazarı İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü

May

MEB Din Öğretimi Genel Müdürlüğümüzün #vaktikuşanmak  projesi kapsamında, Adapazarı Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Hafızlık Proje Okulu olarak  bu cuma ili farklı ekiple, iki farklı camide ERENLER Müftülüğü Çaybaşı Yeniköy Merkez Camii,Kayalar Reşitbey Camiinde idik. . Meslek dersleri öğretmenlerimiz vaaz ettiler, Öğrencilerimiz Cuma namazı kıldırdılar, hutbe irad ettiler, müezzinlik yaptılar, cuma salası, öğle ezanı okudular. Elhamdulillah gittiğimiz her camide olduğu gibi Erenler Müftülüğü Çaybaşı Yeniköy Merkez  Camiinde, Kayalar Reşitbey Camiinde de cemaatimizin büyük bir teveccühü ile karşılaşdık. Namaz sonunda cami cemaati öğrencilerimizi tek tek tebrik ederek teşekkür ettiler.

Görev alan hocalarımız ve öğrencilerimiz:

BİRİNCİ GURUP: ÇAYBAŞI YENİKÖY MERKEZ CAMİİ

Koordinatör öğretmen: Yüksel Sancak (meslek dersleri öğretmeni)

Sorumlu Öğretmen:Ahmet Bulut (Meslek dersleri öğretmeni)

İmam: Hafız Salih Abdüssamed Özer (öğrenci)

Hatip: Hafız Emircan Polat (öğrenci)

Müezzin: Hafız Enes Gidici (öğrenci)

Müezzin: Hafız Ahmet Faruk Elmacı (öğrenci)

Müezzin: Hafız Muhammed Fatih Kuzu (öğrenci)

Müezzin: Hafız Muhammed Raşit Çetin (öğrenci)

İKİNCİ GURUP: KAYALAR REŞİTBEY CAMİİ

Koordinatör Öğretmen: Yüksel Sancak (Meslek Dersleri Öğretmeni)

Sorumlu Öğretmen: Hafız Ali Kayalı (Meslek Dersleri Öğretmeni)

Vaiz: Hafız İrfan Aydemir ( Meslek Dersleri Öğretmeni)

İmam: Hafız Muhammed Raşit Çetin (öğrenci)

Hatip: Hafız Muhammed Ali Turgut (öğrenci)

Müezzin: Hafız Ahmet Furkan Yıldız (öğrenci)

Müezzin: Hafız Yavuz Dulkadiroğlu (öğrenci)

Müezzin: Hafız Mahmut İsmailoğlu ( öğrenci)

Görev ifa eden öğretmen ve öğrencilerimizi  tebrik ediyoruz. Öğrencilerimizi yetiştiren bu tür faaliyetlere hazırlayan öğretmenlerimize ve yöneticilerimize teşekkür ediyoruz. Öğrencilerimizi yetişmesinde emeği olan  anne babalarına çok teşekkür ediyoruz. Bizlere bu imkanı sağlayan, her daim yardımcı olan, Erenler Müftümüz Sayın Ahmet Koç hocamıza  çok teşekkür ediyoruz. Mükemmel İlgi alakaları ve ikramları için Çaybaşı Yeniköy  Merkez Camii imam Hatibi Sayın Abdurrahman Orak hocamıza, Kayalar Reşitbey Camii imam Hatibi Sinan Aksoy Hocamıza çok teşekkür ediyoruz. Ayrıca bizimle beraber olan, Hüseyin Hocamıza, Mustafa Aydın Hocamıza, Hasan Özkan hocamıza, Kerem Çakmak, Adem Karslı, Abdullah Karaalioğlu kardeşlerimize, bizleri bağırlarına basan Çaybaşı Yeniköy ve Kayalar Reşitbey Cemaatimize çok teşekkür ediyoruz.

#vaktikuşanmak

#Eğitimdetekyürek

#Dinöğretimigenelmüdürlüğü

#Sakaryailmillieğitimmüdürlüpü

#Adapazarımillieğitimmüdürlüğü

Ara

COĞRAFYA PANOMUZ

Coğrafya panomuzu yeniledik.Emeği geçen öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz